Tekači v sistemu AZS

Mladinska atletika

Opažamo, da je del staršev manj zainteresiran za resno športno treniranje, predvsem je pa problem v otrocih. Ti so namreč zelo tekmovalni in občutljivi,  zato posledično tisti, ki imajo malo slabše sposobnosti, obupajo in nočejo več prihajati na vadbo. Zato smo se odločili, da bi tudi za otroke poskusili z neko obliko rekreativne vadbe, kjer ne bi bil cilj tekmovanje in primerjanje z drugimi.  Tako je otroška vadba zasnovana bolj prijazno in otroci si lahko sami izberejo, v kateri skupini bodo delali. Cilj mlajše skupine je osvojiti osnovne tekaške prvine in navaditi otroke na redno gibanje. Na tekmovanja jih ne silimo, priporočamo jim nastope na množičnih prireditvah, kjer rezultat ni primarnega pomena. S tem zmanjšamo osip vadečih in upamo, da bomo tako v tej smeri nekaj premaknili na bolje.   

Naprednejši trenirajo v skupini s starejšimi in tekmujejo na atletskih tekmovanjih v krosih, na cesti in na atletski stezi. Nekaj treningov naredijo tudi na stadionu s člansko skupino. Treningi so prilagojeni posameznikom kot tudi trenutnim tekmovanjem. Tekmujejo na državnih prvenstvih in množičnih tekih.

Članska atletika

V glavnem imamo priprave orientirane na nekaj glavnih tekov v sezoni. Spomladi so to Istrski maraton, tek trojk in Radenci. Nekateri nastopajo tudi na prvenstvih na  stadionski atletiki. Nastopamo tudi na tekmah državnega prvenstva, kjer je za nas primerno in s tistimi tekači, ki lahko tam uspešno tekmujejo. Za nas so zanimive tudi veteranske kategorije, kjer so nekateri naši tekači zelo uspešni.

Zaključimo junija, sledi prehodno obdobje z dopustniškimi aktivnostmi. S tem poskušamo narediti naš tekaški trening bolj pester.

Avgusta začnemo s pripravami na Ljubljanski maraton in državno prvenstvo na 10km. Posamezniki nastopijo še na nekaj tekmah.

Tukaj boste našli nasvete za priprave na množične teke, kaj je potrebno vedeti in kje prežijo nevarnosti pri treningu. Trening naj bo vedno tak, da ne bo povzročal škode, v mislih pa imejte tudi tekaško modrost, ki pravi, da je na tekmo vedno bolje priti premalo treniran, kot pa pretreniran. Kajti od tu je pot nazaj do dobrega počutja in moči za normalen trening zelo dolga.

Živeti s športom pomeni biti svoboden kot ptica. Zares iskrena hvala, ker letite z nami.