Gibanje kot način življenja

Rekreativna tekaška vadba v Logatcu

Osnovni termini, ki držijo celo leto:

torek ob 19.00 - Sekirica, pozimi Zapolje

četrtek ob 19.00 - Sekirica, pozimi Zapolje

Daljši tek ali pohod v nedeljo zjutraj po dogovoru.

V zimskem času enkrat tedensko vadba v dvorani - sreda 20.00 v Zapolju. Samo pol ure v celem dnevu, lahko pomeni veliko razliko, kako se tisti dan počutimo. Zgolj pol ure na dan, vsak dan pa vpliva na naše celo življenje. Hitro hodimo ali tecimo tiste pol ure in naše življenje bo lepše teklo.

Namenjeno vsem, ki bi radi naredili kaj koristnega za svoje zdravje in dobro počutje.

 

Koristi rednega treninga

To že veste, da je tek zdravilo za vse bolezni sodobnega časa, ki so povezane s prehrano in neaktivnostjo. To potrjuje vedno več resnih raziskav in kadar vam volja peša, se s tem lahko motivirate, saj gre za vaše zdravje in dolgoživost. Mislim, da zato tudi vedno več ljudi teče, ali kako drugače aerobno vadi.

Tale slikca pa bo motivirala za trening tudi tiste, ki bi radi na starost ohranili še nekaj mišic in trdo postavo. Najbrž boste morali tudi na področju prehrane nekaj narediti, drugo pa bo redni trening. Človek je pač narejen za matranje. Sicer ni tako enostavno, kot vas prepričujejo razni vaditelji, da boste delale neke lahkotne vaje in bodo šle obloge na rokah. Nikdar namreč ne morete ciljno kuriti maščob na enem mestu. Vse gre preko centralnega energijskega centra. Treba je delati prave stvari, dovolj intenzivno in biti zraven kar dosleden pri prehrani. Ampak se splača!

Izbira vrste vadbe

Vsakdo mora izbrati vadbo, ki mu je všeč, ima zanjo organizacijske in časovne možnosti in da bo imel od nje čim več koristi. Nujno boste morali v svoj načrt vadbe umestiti vzdržljivost in vadbo moči. Mogoče vam bo zapis na tejle strani kaj pomagal, sicer pa je smiselno dobiti pomoč strokovnjaka.

Živeti s športom pomeni biti svoboden kot ptica. Zares iskrena hvala, ker letite z nami.