Program dejavnosti 2020

Treningi in tekmovanja mladih.

Vadba mladih U10-U14 poteka v času šolskega leta. Tekmujejo v primorskem in notranjskem  tekaškem pokalu in nekaj tekmah na stadionu. Trenirajo 2-3 krat tedensko, pretežno se igrajo in osvajajo osnovne tehnične prvine teka. V februarju se bomo udeležili tekaškega tabora  v organizaciji AZS v Istri.

U16 in U20 trenirajo 4-6 krat tedensko. Zahtevnejše treninge delajo pretežno s člani. Za trening in zabavo nastopajo v krosih za NTP in PPT, glavni cilj je nastopanje na uradnih tekmovanjih AZS. Usmeritev je uspešno nastopanje na prvenstvih Slovenije, kjer želimo v prihodnjem letu imeti več tekmovalcev in tekmovalk, ki bodo uspešno nastopali. Realno je pričakovati tudi nekaj nastopov naših tekačev za reprezentanco Slovenije. Načrtujemo tudi udeležbo na pripravah v času zimskih (17. – 23. 2) in prvomajskih počitnic (27.4.-1.5.) v organizaciji AZS.

Tekmovalni šport članov in rekreacija.  

Istrski maraton 5.4.

Tek trojk Ljubljana 9.5.

Radenci DP 21km 16.5.

Bovec maraton 15.9.

Ljubljanski maraton 25.10.                              

 

Udeležba na rekreativnih prireditvah.

Nočni pohod na Javornik12.1.

Istrski maraton 14.4.

Pohod po medvedovih stopinjah Kočevje 20.4.

Tek trojk Ljubljana 4.5.

Vipava trail 11.5.

Soča trail Tolmin 24.6.

Hribi 3.-4.8. (Triglav)

Bovec maraton 15.9.

Ljubljanski maraton 27.10.

 

Tekači v sistemu AZS

Na tekmovanjih v koledarju AZS nastopajo naprednejši posamezniki v mladinski in članski kategoriji. 

Mladinska atletika

Otroška vadba je zasnovana bolj prijazno in otroci si lahko sami izberejo, v kateri skupini bodo delali. Cilj mlajše skupine je osvojiti osnovne tekaške prvine in navaditi otroke na redno gibanje. Na tekmovanja jih ne silimo, priporočamo jim nastope na množičnih prireditvah, kjer rezultat ni primarnega pomena. S tem zmanjšamo osip vadečih in upamo, da bomo tako v tej smeri nekaj premaknili na bolje in obdržali mlade v gibanju tudi po koncu osnovne šole.   

Naprednejši trenirajo v skupini s starejšimi in tekmujejo na atletskih tekmovanjih v krosih, na cesti in na atletski stezi. Nekaj treningov naredijo tudi na stadionu s člansko skupino. Treningi so prilagojeni posameznikom kot tudi trenutnim tekmovanjem. Tekmujejo na državnih prvenstvih in množičnih tekih.

Članska atletika

V glavnem imamo priprave orientirane na nekaj glavnih tekov v sezoni. Spomladi so to Istrski maraton, tek trojk in Radenci. Nekateri nastopajo tudi na prvenstvih v  stadionski atletiki. Nastopamo tudi na tekmah državnega prvenstva, kjer je za nas primerno in s tistimi tekači, ki lahko tam uspešno tekmujejo. Za nas so zanimive tudi veteranske kategorije, kjer so nekateri naši tekači zelo uspešni.

Zaključimo junija, sledi prehodno obdobje z dopustniškimi aktivnostmi. S tem poskušamo narediti naš tekaški trening bolj pester.

Avgusta začnemo s pripravami na Ljubljanski maraton in državno prvenstvo na 10km. Posamezniki nastopijo še na nekaj tekmah.

Tukaj boste našli nasvete za priprave na množične teke, kaj je potrebno vedeti in kje prežijo nevarnosti pri treningu. Trening naj bo vedno tak, da ne bo povzročal škode, v mislih pa imejte tudi tekaško modrost, ki pravi, da je na tekmo vedno bolje priti premalo treniran, kot pa pretreniran. Kajti od tu je pot nazaj do dobrega počutja in moči za normalen trening zelo dolga.

Živeti s športom pomeni biti svoboden kot ptica. Zares iskrena hvala, ker letite z nami.